Firmy ISP
Wybierz swoje miasto:
Białystok Bydgoszcz Bytom Częstochowa Gdańsk Gdynia Gliwice Katowice Kielce Kraków Lublin Łódź Poznań Rybnik Rzeszów Sosnowiec Szczecin Warszawa Wrocław
Wyszukiwarka:
Operatorzy internetu
Dostawców internetu zachęcam do bezpłatnego zarejestrowania się w serwisie firmyisp.pl w celu zaprezentowania swojej oferty. Więcej informacji: panel dla dostawców internetu.
Ostatnie komentarze (zobacz wszystkie):
|
Opinia nr 11277 o ROBI-KOM Robert Mazur
Firmy ISP - serwis internetowy prezentujący informacje o polskich firmach telekomunikacyjnych. Zamieszczamy informacje o wszystkich providerach, którzy zgłosili swoja działalność Urzędowi Komunikacji Elektronicznej.
Nazwa usługodawcy: "ROBI-KOM" Robert Mazur.
Wpis numer 11277
Szanowni Państwo.
Poniższa wypowiedź jest prawdopodobnie ostatnią moją wypowiedzią na tym "forum". Ewentualnie od czasu do czasu ją przekopiuję, jak pojawią się jakieś nowe wpisy.
Poniżej wyjaśniam dlaczego:
1. Ta strona nie jest serwisem naszej firmy. Nasza strona ma adres: www.robikom.com.pl - dostępna jest tylko dla naszych Abonentów (weryfikacja adresów IP).
2. Na stronie są podane aktualne numery telefonów do wszystkich osób zajmujących się awariami i wszelkimi innymi nieprawidłowościami związanymi z internetem. Jeśli nie możemy odebrać - a dzieje się tak zazwyczaj jak jest poważniejsza awaria i skupiamy się na jej usunięciu - prosimy o smsa. Prosimy zgłaszać, gdy coś nie działa prawidłowo - po to jesteśmy żeby to sprawdzać i naprawiać.
3. Na naszej stronie staramy się z wyprzedzeniem informować o planowanych pracach konserwacyjnych i związanymi z tym przerwami. Prosimy tam czasem zaglądnąć - oszczędzi to czasem Państwu i nam niepotrzebnych nerwów.
4. Wypowiedzi niektórych osób poniżej (szczególnie związane z ograniczeniem transferu) są bezpośrednio związane z brakiem terminowych opłat - ograniczamy wtedy usługę. Dziwnym trafem te osoby nie zgłaszają nam awarii tylko piszą tutaj. Nie możemy wskazywać nazwisk tych osób (złamalibyśmy co najmniej 2 ustawy) co w tym momencie całkowicie wyklucza z nimi dyskusję.
5. W umowie jest wyraźnie napisane - za każdy dzień awarii (z naszej winy) odliczamy 1/30 abonamentu - nie dotyczy to oczywiście przypadków powstałych z winy Abonenta (np.: gdy ktoś sobie kabel odłączy, ma zawirusowany komputer lub pies mu wtyczkę przegryzie - zdarzają się takie przypadki). Odliczenie liczy się od momentu zgłoszenia - prosimy nas informować.
6. Rzeczywiście najwięcej problemów było w ostatnim czasie w Jaroszowcu - dlatego w poprzednim tygodniu wymieniliśmy całą radiolinię i zamontowaliśmy wydajniejsze zasilanie awaryjne. Uprzedzaliśmy o tym na stronie, że będą czasowe przerwy (pani Urszula nie doczytała).
Apeluję jeszcze raz - proszę nam zgłaszać gdy coś nie działa jak należy - wszystkie kontakty są na www.robikom.com.pl (łącznie z numerami gg).
Zgadzamy się z tym, że nie zawsze sieć działa jak należy - za co przepraszamy. Rozumiemy Państwa niezadowolenie - poważnie traktujemy te negatywne wypowiedzi, ale zapewniamy, że cały czas pracujemy nad poprawą jakości świadczonych przez nas usług - wymieniamy sprzęt na mocniejszy, dokupujemy łącza, zakładamy zasilacze awaryjne.
Z wyrazami szacunku, Robert Mazur
|
Autor wypowiedzi: Robert Mazur |
Data: 2010-04-12 12:54:23 |
Komputer: 93.159.*.** |
|
poprzedni wpis | następny wpis
|
|
|