Firmy ISP

Wybierz swoje miasto:
Białystok Bydgoszcz Bytom Częstochowa Gdańsk Gdynia Gliwice Katowice Kielce Kraków Lublin Łódź Poznań Rybnik Rzeszów Sosnowiec Szczecin Warszawa Wrocław



Wyszukiwarka:
Fraza:


Operatorzy internetu

Dostawców internetu zachęcam do bezpłatnego zarejestrowania się w serwisie firmyisp.pl w celu zaprezentowania swojej oferty. Więcej informacji: panel dla dostawców internetu.


Ostatnie komentarze (zobacz wszystkie):

Komentowana firma: CAFEKONTAKT Jakub Szmajduch Jakub Szmajduch
Hi, My name is Helen and I'm an Online marketing s... [czytaj całość]
Autor: Hellen Melbourne Data: 2024-04-25
 
Komentowana firma: CAFEKONTAKT Jakub Szmajduch Jakub Szmajduch
Interested in maximizing your reach? You're readin... [czytaj całość]
Autor: Phil Stewart Data: 2024-04-24
 
Komentowana firma: CAFEKONTAKT Jakub Szmajduch Jakub Szmajduch
Hi, If I can tell you exactly which Businesses ... [czytaj całość]
Autor: Maya Chau Data: 2024-04-23
 

Opinia nr 14210 o TELBIUR HURT-DETAL-USŁUGI Marzena Dołżańska Marzena Dołżańska

Firmy ISP - serwis internetowy prezentujący informacje o polskich firmach telekomunikacyjnych. Zamieszczamy informacje o wszystkich providerach, którzy zgłosili swoja działalność Urzędowi Komunikacji Elektronicznej.


Nazwa usługodawcy: TELBIUR HURT-DETAL-USŁUGI Marzena Dołżańska Marzena Dołżańska.

Wpis numer 14210
Trudno tą "organizację" nazwać firmą. Popisałem z nimi umówię w 2005 roku na dostawę szerokopasmowego internetu radiowego i zaczęło się. Już przez 7 lat jestem ich klientem i przez ten czas nie zaobserwowałem jakiejkolwiek zmiany w jakości usług. Żadnych zniżek w opłatach, czy zwiększeniu szybkości transferu danych, by w jakimkolwiek stopniu oferta była konkurencyjna z ofertami innych dostawców. Częste i długie przerwy w dostawie usług, kiepska jakość usług(niska prędkość transmisji danych, potwornie duże opóźnienia, itp) za które w żaden sposób nie można oczekiwać jakiejś rekompensaty – usterka, za którą można oczekiwać niewielkiego upustu w opłacie to czas przekraczający 3 w dni w przypadku braku dostaw Internetu. Niewielki upust to tutaj 5 czy 10% stawki miesięcznej za każdy dzień przerwy w dostawie. Przez te 7 lat nigdy nie udało mi się zapłacić mniej o ten upust, bo gdy miało upłynąć owe 3 dni zjawiała się ekipa i przywracała działanie netu. Ale po 1-2 dniach znowu to samo przez 2.5 dnia. Sprawą najbardziej nie do zaakceptowania w tej całej firmie jest sposób w jaki jej pracownicy a także sam szef traktują klientów. Ilekroć pojawiała się jakaś awaria, którą zgłaszałem, starano się wmówić mi, że powodem niedziałania Internetu jest niepoprawne konfigurowanie połączenia albo jakieś inny błahy powód, z całą pewnością nieleżący po stronie infrastruktury firmy. Obsługa awarii to czas kilku dni od zgłoszenia. Miarka się przebrała. 7 lat… chyba śmiało mógłbym nazwać się wiernym klientem firmy… jutro składam wypowiedzenie umowy i przechodzę do konkurencji. Zdecydowanie odradzam.
Autor wypowiedzi: gość Data: 2012-03-25 23:28:06 Komputer: 83.18.***.***
 
poprzedni wpis | następny wpis




FirmyISP.pl | forma prawna firm | świadczone usługi | spis miejscowości siedzib firm

prawa autorskie | polityka prywatności | wydawca serwisu | reklama w serwisie
recenzje gier komputerowych | informacje o mundurkach szkolnych | narzędzia dla webmasterów
FirmyISP.pl istnieje od stycznia 2007 roku.