Firmy ISP
Wybierz swoje miasto:
Białystok Bydgoszcz Bytom Częstochowa Gdańsk Gdynia Gliwice Katowice Kielce Kraków Lublin Łódź Poznań Rybnik Rzeszów Sosnowiec Szczecin Warszawa Wrocław
Wyszukiwarka:
Operatorzy internetu
Dostawców internetu zachęcam do bezpłatnego zarejestrowania się w serwisie firmyisp.pl w celu zaprezentowania swojej oferty. Więcej informacji: panel dla dostawców internetu.
Ostatnie komentarze (zobacz wszystkie):
|
Opinia nr 14210 o TELBIUR HURT-DETAL-USŁUGI Marzena Dołżańska Marzena Dołżańska
Firmy ISP - serwis internetowy prezentujący informacje o polskich firmach telekomunikacyjnych. Zamieszczamy informacje o wszystkich providerach, którzy zgłosili swoja działalność Urzędowi Komunikacji Elektronicznej.
Nazwa usługodawcy: TELBIUR HURT-DETAL-USŁUGI Marzena Dołżańska Marzena Dołżańska.
Wpis numer 14210
Trudno tą "organizację" nazwać firmą. Popisałem z nimi umówię w 2005 roku na dostawę szerokopasmowego internetu radiowego i zaczęło się. Już przez 7 lat jestem ich klientem i przez ten czas nie zaobserwowałem jakiejkolwiek zmiany w jakości usług. Żadnych zniżek w opłatach, czy zwiększeniu szybkości transferu danych, by w jakimkolwiek stopniu oferta była konkurencyjna z ofertami innych dostawców. Częste i długie przerwy w dostawie usług, kiepska jakość usług(niska prędkość transmisji danych, potwornie duże opóźnienia, itp) za które w żaden sposób nie można oczekiwać jakiejś rekompensaty – usterka, za którą można oczekiwać niewielkiego upustu w opłacie to czas przekraczający 3 w dni w przypadku braku dostaw Internetu. Niewielki upust to tutaj 5 czy 10% stawki miesięcznej za każdy dzień przerwy w dostawie. Przez te 7 lat nigdy nie udało mi się zapłacić mniej o ten upust, bo gdy miało upłynąć owe 3 dni zjawiała się ekipa i przywracała działanie netu. Ale po 1-2 dniach znowu to samo przez 2.5 dnia. Sprawą najbardziej nie do zaakceptowania w tej całej firmie jest sposób w jaki jej pracownicy a także sam szef traktują klientów. Ilekroć pojawiała się jakaś awaria, którą zgłaszałem, starano się wmówić mi, że powodem niedziałania Internetu jest niepoprawne konfigurowanie połączenia albo jakieś inny błahy powód, z całą pewnością nieleżący po stronie infrastruktury firmy. Obsługa awarii to czas kilku dni od zgłoszenia. Miarka się przebrała. 7 lat… chyba śmiało mógłbym nazwać się wiernym klientem firmy… jutro składam wypowiedzenie umowy i przechodzę do konkurencji. Zdecydowanie odradzam.
|
Autor wypowiedzi: gość |
Data: 2012-03-25 23:28:06 |
Komputer: 83.18.***.*** |
|
poprzedni wpis | następny wpis
|
|
|